Consideraţii legate de spaţiile mele virtuale

8 februarie 2010 |

Datorită faptului că am mai multe spaţii virtuale active, fiecare cu rolul său, Jurnalul lui Mitruţ fiind baza de plecare, am realizat că nimeni nu are timp să alerge după mine şi să viziteze toate aceste spaţii.
Ca atare am lăsat deschise toate canalele de comunicare:
- feed complet
- Google Connect
- un agregator
- Twitter (mitrutstiopu)
- Facebook (preluare de pe Twitter)
Nefiind legat de AdSense şi de nevoia de clickuri, este important ca cei ce doresc să poată avea acces la conţinut, nu neapărat să viziteze blogurile.
Sigur că mă bucur dacă mă vizitează, dar cum fiecare e ocupat şi "oferta" mare în spaţiul virtual, nu pot fi egoist.
Vizitând recent o pagină a unui blog care citează clasarea spaţiilor virtuale creştine în Top ZeList, am realizat că sunt plasat mai sus decât merit.
Vreau să fiu sincer şi să spun că dacă sunt aşa sus sunt datorită sistemului de linkuri.
Singurul avantaj pentru mine este legat de faptul că astfel spaţiile mele virtuale devin mai "vizibile" şi pot promova mai bine proiectele legate de inventarierea spaţiului virtual creştin de limbă română (România, Republica Moldova şi Diaspora română).

Iată care sunt spaţiile mele virtuale din primele 5000 de locuri:

1016. Jurnalul lui Mitruţ
1677. Bloggeri Creştini
2833. Plopu Website
2973. Gând rostit
3013. Top Creştin1000
3099. Tabăra Plopu (blog)
3243. Imagini de poveste
3501. My Tube Video Clips
4024. Linkuri Creştine
4053. Foto Inspiraţii
4255. Linkuri Creştine (blog)
4510. Plopu Camp
4760. Blogurile lui Mitruţ (agregator)
4953. Top Creştin 1000 (blog)

Cum toate blogurile mele sunt pe Blogger, nu pot să dau şi un clasament pentru această platformă, aşa cum este pe Wordpress.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Îţi mulţumesc pentru comentariul tău!