Intâlnirea cu Maia-Rut

14 octombrie 2009 |

În 6 Octombrie a născut Ana-Maria o fetiţă de cca. 3 kg, după o naştere relativ uşoară.
Prin telefon mi-a zis: "Tata, e aşa de frumoasă!"
Trebuie să mărturisesc că eram mai interesat de cum se simte fiica mea în acel moment, urmând ca să păstrez bucuria şi curiozitatea pentru momentul când o voi vedea nemijlocit pe nepoţica mea.
Ideea că sunt bunic nu era ceva atât de deosebit, cât întâlnirea cu un "omuleţ" de care mă voi ataşa altfel decât de mama sau soţia mea, copiii sau prietenii mei.
Cu un amestec de curiozitate, aşteptare, emoţie şi puţină responsabilitate, am vizitat tânăra mămică şi pe Maia - Rut.
Am găsit-o dormind liniştit, cu seninătatea unui înger, fără griji şi fără păcate.
M-am îndrăgostit calm şi liniştit de Maia-Rut, după cum spune soţia mea, "la prima vedere".
În prezenţa ei mi-am simţit inima uşoară şi am înţeles încă odată care sunt standardele de puritate ale lui Dumnezeu.
Fără să caut, în minte îmi vin cuvinte ca: minunăţie, comoară, candoare...
Când am binecuvântat-o la plecare, am avut bucuria cerului în inimă.
Maia-Rut, dragă, îţi doresc să ai parte de iubire şi să aduci iubire celor din jurul tău!

3 comments:

Ana-Maria spunea...

M-au emotionat cuvintele tale, tata pentru ca stiu ca nu esti un om care face complimente ci un om care spune adevarul. Maia-Rut e prea mica acum sa poata spune ceva dar daca ar putea sunt sigura ca ti-ar spune ca e mandra sa aiba asa un bunic si ti-ar spune un: "Te iubesc, bunicule!" din toata inima. Eu personal ma bucur nespus sa vad ca mica mea printesa chiar daca a intrat in familie de nici 2 saptamani este asa de iubita de toata lumea. Domnul Isus sa ne ajute sa ramanem intotdeauna aproape de ea si sa stim sa o calauzim pe Calea Lui.

Alina spunea...

In 6 octombrie am trait alaturi de Ana-Maria si Marcel emotiile si durerile nasterii si am retrait emotiile nasterii copiilor nostri.
Intr-adevar nasterea este o minune. O minune de la Domnul Isus este si Maia-Rut: o fetita cuminte, linistita, sanatoasa, frumoasa, nepatata. Multumim Domnului pentru ea.
Cu emotii am asteptat sa o vad pe Ana-Maria mamica, dar s-a adaptat repede cu aceasta noua postura. Am auzit-o spunandu-i: "Maia...mami...!" Ce frumos suna!
Mama ne este cea mai draga fiinta de pe pamant atunci cand suntem copii. Sa nu uitam sa ne iubim si sa ne pretuim mama si cand nu mai suntem copii.
Domnul Isus sa o binecuvanteze pe Maia-Rut si pe parintii ei!

Alina spunea...

Cand o privesc pe Maia-Rut, ma copleseste cu inocenta si candoarea din privirea ei. Astept momentul cand vom putea comunica cu adevarat. Te iubesc, Maia-Rut!

Trimiteți un comentariu

Îţi mulţumesc pentru comentariul tău!