Ce e bucuria?

7 martie 2010 |

Titlul acestei postări ar putea sugera un conţinut filozofic sau teologic, sau o încercare de eseu literar.
Nu e nimic de felul acesta. Pur şi simplu am experimentat încă odată bucuria în formă intensă.
Puţin după miezul nopţii a venit fiul nostru Gabi la noi şi ne-a spus că a luat hotărârea cea mai importantă pe care un om o poate lua pe acest pământ.
Şi-a predat viaţa Domnului Isus, fără să fie împins de la spate, după câţiva ani de crize adolescentine şi căutări în alte zone.
Nu pot să vă spun ce am simţit noi doi ca părinţi. Aşa ceva poate înţelege doar cineva care a trecut pe aici. După ani de zile de aşteptare, Dumnezeu ne-a dăruit şi acest moment.
Am ascultat mărturisirea lui şi am încercat să îmi stăpânesc plânsul, ceea ce nu prea mi-a reuşit şi nici soţiei mele.
Momentul în care ne-am rugat împreună, din toată inima, este de neuitat.
După 27 de ani de la o experienţă similară prin care am trecut eu, iată că am bucuria să îmi văd amândoi copiii împăcaţi cu Dumnezeu.
Ne-am dorit acest lucru cu toată fiinţa noastră şi Dumnezeu ni l-a dat.
Nu am meritat, dar am crezut că Dumnezeu va răspunde dorinţelor şi rugăciunilor noastre şi ale celor ce ne-au susţinut în această cauză.
Mi-ar fi plăcut să mai trăiască mama mea care a deschis drumul acestor rugăciuni şi care spunea întotdeauna "ştiu că Dumnezeul meu mă ascultă!"
Voiam să împărtăşim această bucurie cu voi şi să mulţumim tuturor acelora care au fost alături de noi în rugăciune!
De-acum ne rugăm pentru Gabi ca Dumnezeu să-l ia în slujba lui şi să poată fi şi el o binecuvântare pentru alţii, aşa cum spunea în rugăciunea din noaptea trecută.

3 comments:

Gabriela Gabu spunea...

Waw, E bucurie si in inima mea, mare bucurie. Avem un Dumnezeu mare. Ma rog incontinuare pentru Gabi.Ma bucur ca te-am cunoscut Gabi, stiu ca Dumnezeu are un plan minunat pentru viata Ta, ai dat primul pas.
Domnul sa va binecuvinteze. Imi este dor de voi.
hugs!!!!

Anonim spunea...

WOW, desi il cunosc pe Gabi mai multe din poze si cred ca si din vedere la Plopu asta-vara, mi se bucura sufletul sa aud asta!! Ii doresc sa fie o binecuvantare pentru altii, asa cum isi doreste. Mare fericire in familia Stiopu si in cer, Dumnezeu sa va intareasca tot mai mult in omul dinlauntru!

Alina spunea...

Ii mulţumim Tatalui nostru pentru bucuria ce ne-a făcut-o. El este credincios si El este biruitor! A Lui este toată slava! Astăzi l-am intrebat pe Gabi dacă ştie cand am fost cea mai fericită..si i-am spus ca acum. Aceasta era cea mai mare dorinţă a noastră: să ştim ca ambii noştri copii sunt mântuiţi. Nimic nu este mai important decat sa fii copilul Domnului, să ştii ca ai un loc pregătit in Impărăţia Lui, ceea ce incepi sa experimentezi incă de aici de pe pământ. E minunat să fii fiul Regelui. Domnul să-ţi dea putere, Gabi, să-L reprezinţi cu cinste toată viaţa ta, aşa cum I-ai cerut în rugaciune!

Trimiteți un comentariu

Îţi mulţumesc pentru comentariul tău!