Am primit tot mai des întrebări legate de condiţiile de participare. În principiu sunt aceleaşi de anul trecut, cu câteva modificări legate de procedura de înscriere.
Din considerente pur organizatorice şi logistice trebuie să facem o diferenţiere între cei ce iau foarte în serios procedurile de înscriere şi cei ce au o atitudine prea relaxată faţă de acestea.
Astfel taxa de participare va fi următoarea:
- 160 RON dacă e plătită după 15 Iulie 2010
- 150 RON dacă e plătită în perioada 1 Iulie - 15 Iulie 2010
- 140 RON dacă e plătită până în 30 Iunie 2010
Plata se va putea face prin PayPal, cont bancar, mandat poştal sau direct celor ce se vor ocupa de înscriere. Taxele de expediere intră în sarcina participantului nu a organizatorilor.
Cu cât veţi plătiţi mai repede, cu atât va fi mai avantajos pentru voi şi în acelaşi timp ne uşuraţi nouă munca de organizare.
Facem apel şi anul acesta la cei care pot şi doresc să contribuie ca şi cei cu posibilităţi reduse să poată participa la Tabăra Plopu.
1 comments:
Multumim de anunt! Il asteptam de ceva timp .. :)
Trimiteți un comentariu
Îţi mulţumesc pentru comentariul tău!