La mulţi ani... denşi!

29 decembrie 2009 |

Pentru că se apropie sfârşitul anului 2009 şi în scurt timp vom spune că suntem în anul 2010, m-aş bucura ca cei ce vizitaţi câteodată acest blog să lăsaţi la comentarii câteva cuvinte:
a) o impresie despre 2009 sau o experienţă din acelaşi an
b) un gând pentru 2010 (o speranţă, o aspiraţie, un vis...)

Dacă aveţi şi altceva de spus sunteţi liberi s-o faceţi!
Dacă nu vă ajunge spaţiul trimiteţi-mi un articol întreg şi îl voi publica pe acest blog, menţionând şi autorul!

Cu multă dragoste,
Mitruţ Ştiopu
(Harmony)

2 comments:

Andrei Jitareanu spunea...

Pentru 2010 aș dori să mă concentrez mai mult pe viața mea de rugăciune, deoarece mi-am dat seama că un om care nu se roagă refuză să primească puterea lui Dumnezeu. Iar rugăciunea nu ar trebui să fie ca să așteptăm darurile Lui, ci Însăși Persoana Lui. Nimic nu poate fi mai minunat decît apropierea de El.

Anonim spunea...

2009-Fericit ca am luat legatura din nou cu fratii in Domnul,frati pe care i-am neglijat in ultimii ani... 2010-Incerc sa imi fac mai mult timp sa citesc biblia,sa ma rog si sa pot ajuta mai mult. 2009-2010 si nu numai:ITI MULTUMESC MITRUT PENTRU TOT!

Trimiteți un comentariu

Îţi mulţumesc pentru comentariul tău!