Refocalizare

30 decembrie 2009 |

Aproape a mai trecut un an din viaţa mea. Şi la 51 de ani nu mai rosteşti aceste cuvinte la fel de uşor ca la 21 de ani. Mai puţin a rămas în clepsidră decât s-a scurs.
Ce a însemnat pentru mine 2009?
Ce mi-a adus 2009?
Şi mai presus de toate cum am fost în 2009 în relaţia mea cu Isus?
S-ar putea lăuda Isus cu mine aşa cum a făcut-o Tatăl cu Iov?
Întrebări grele, dar necesare şi vă asigur sincere, neretorice?
La fiecare sfârşit de an o analiză e necesară şi la fel de necesară este şi pocăinţa de rigoare. Tot atât de importantă este însă şi rededicarea şi refocalizarea.
Viaţa mea are valoare doar datorită lui Isus!
Faptele mele au greutate doar dacă sunt inspirate de Isus!
Cuvintele mele sunt autentice doar dacă sunt insuflate de Isus!
Ce-mi doresc? Consistenţa celui care crede şi se comportă ca cel ce crede aceste cuvinte: "Din El, prin El, şi pentru El Sunt toate lucrurile!" (Romani 11:36)
Am ales să-mi ilustrez gândurile cu un cântec inspirat şi foarte sensibil, compus de Chris Rice şi care se numeşte Untitled Hymn (Come To Jesus ), adică Imn fără nume (Vino la Isus).
Dar nu am ales interpretarea compozitorului, ci una care include în interpretare copii, pentru ceea ce îmi sugerează ei!
Vă doresc pentru 2010 să fiţi ca nişte copii: sinceri, fără răutate şi cu o credinţă autentică şi nesofisticată!


Weak and wounded sinner, Lost and left to die, O, raise your head for Love is passing by
Come to Jesus, Come to Jesus, Come to Jesus and live
And like a newborn baby, Don't be afraid to crawl, And remember when you walk sometimes we fall... so
Fall on Jesus, Fall on Jesus, Fall on Jesus and live
Sometimes the way is lonely, And steep and filled with pain, So if your sky is dark and pours the rain... then
Cry to Jesus, Cry to Jesus, Cry to Jesus and live
O, and when the love splills over, And music fills the night, And when you can't contain you joy inside... then
Dance for Jesus, Dance for Jesus, Dance for Jesus and live
And with your final heartbeat, Kiss the world goodbye, Then go in peace, and laugh on Glory's side... and
Fly to Jesus, Fly to Jesus, Fly to Jesus and live
Fly to Jesus, Fly to Jesus, Fly to Jesus and live.

4 comments:

A.Dama spunea...

Multumim de urari! Partea cu copilaria e mai usoara. Partea cu renuntarea la sofisticare... mai grea.
Doamne-ajuta!
2010 binecuvantat si victorios!

anca bordea spunea...

Mitrut, ma bucur de fiecare data cand am ocazia sa citesc gandurile tale...atat de complete, de profunde si adevarate! Ma rog ca anul viitor sa fie un an plin de binecuvantari din partea Domnului pentru tine si familia ta!

Misu Radovici spunea...

Be blessed daddu meu!
Pentru anul care vine iti doresc sa ai parte de multa multa pace, liniste sufleteasca, echilibru si calauzire!
Multe salutari si imbratisari tie, Alinei, intregii familii si tuturor celor dragi tie!
Misu si Kostinush
:imbratisare:

Caleb spunea...

Ce a insemnat anul 2009 pentru mine? bucurie si durere , bucurie pentru ca voi fi pururea copil ,chiar si la 38 de ani , copilul lui Dumnezeu dar si copilul mamei mele, ca tata in anul acesta s-a dus poate prea devreme dintre noi ...bucurie , nu pentru realizari ,pt ca au fost putine ,ci pentru ca am o familie deosebita , unde ma simt atat de fericit si implinit.
Durere , da am avut parte si de multe dureri atat sufletesti , numai inima mea le stie , cat si dureri trupesti , probabil odata cu inaintarea in varsta, sau poate pentru ca Dumnezeu ma iubeste ,si nu ma lasa sa umblu pe carari straine , si iI multumesc cu acesta ocazie .Dureri , da au fost , multe si din nevegherea mea , luand uneori decizii fara Dumnezeu , care m-au costat platind prin lacrimi si durere.
Pentru anul 2010 imi doresc sa ma apropii mai mult de Dumnezeu , da , nu sunt cuvinte doar ca sa fie spuse , pentru ca uneori ma simt atat de departe de El , imi doresc sa fiu mai copil de cat sunt la rautate , si cu ajutorul lui Dumnezeu sa ies odata din rutina vietii de crestin obisnuit , dedicandu-ma cu orice pret Lui fara prejudecati religioase sau cultice.
La sfarsit de an , Mitrut si Alina va doresc din inima multa binecuvantare , multa sanatate ,si El sa va ajute sa fiti cat mai eficienti in lucrarea Sa .
Fiti binecuvantati de Tata !

Trimiteți un comentariu

Îţi mulţumesc pentru comentariul tău!